Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
TEJUELO. Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación / TEJUELO. Didactics of Language and Literature. Education
Actual
Archivos
Anuncios
Acerca de
Sobre la revista
Propuestas
Equipo editorial
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 31 (2020): Monográfico "Interfaces in language teaching"
Publicado:
2019-12-17
Número completo
pdf número 31 completo (English)
Preliminares
Interfaces in language teaching
Jesús García Laborda, Angela Sauciuc, Iulia Vescan
1-12
pdf (English)
Artículos
Promoting Critical Thinking through the Modification of Questioning Verbs in Writing Assignments: A Study / El Fomento del Pensamiento Crítico a través de la Modificación de Verbos Interrogativos en Actividades de Escritura: Un Estudio
Pablo Agustín Artero
13-46
pdf (English)
Native English Speakers in Madrid’s Classrooms: Difficulties Reported by Assistants / Hablantes nativos de inglés en las aulas de Madrid: Dificultades señaladas por auxiliares
Dificultades señaladas por auxiliares
Mary Frances Litzler
47-76
pdf (English)
Flipping the classroom for higher education learners to improve productive and receptive skills / Invertir la clase con estudiantes universitarios para mejorar las destrezas productivas y receptivas
Cristina Calle Martínez
77-96
pdf (English)
Written production in EFL through blogging and cooperative learning at A-level
Salvador Montaner-Villalba
97-118
pdf (English)
American Literature for Millennial and Centennial Undergraduates: Reflections upon an Eclectic Teaching Model / La literatura norteamericana para universitarios millennials y centennials: : Reflexiones en torno a un modelo ecléctico de enseñanza
Julio Cañero Serrano
119-142
pdf (English)
L1 in CLIL: The case of Castilla-La Mancha / L1 en AICLE: El caso de Castilla-La Mancha
Ana Martín-Macho Harrison, Fátima Faya Cerqueiro
143-174
pdf (English)
Sociocultural Awareness, Cultural Perspectives and Strategies in Language Assistants’ Academic Papers in Spain / Conciencia sociocultural, perspectivas culturales y estrategias en trabajos académicos elaborados por auxiliares de conversación en España
Bianca Vitalaru
175-228
pdf (English)
Self-regulation of Arabic Reading Comprehension of upper Elementary Students
Rania Abdo, Leyla Akoury Dirani
229-258
pdf (English)
Evaluation of the Views of Turkish Language Teachers on the Place of Traditional Turkish Drama in Education
Selma Korkmaz
259-282
pdf (English)
Evaluation of the Impact of Gender Factor in the Teaching and Inspection of Turkish Language and Literature
Emine Yağcı, Ahmet Guneyli, Havra Esra Karabacak
283-306
pdf (English)
Implementing Polylingual Space into the Process of Training Future Primary School Teachers
A.E. Zhumabayeva, A. A. Kdyrbaeva, S. A. Nurzhanova, S. S. Stambekova, E. Uaidullakyzy
307-324
pdf (English)
Attitudinal Trends in CLIL Assessment: a pilot study / Tendencias actitudinales en evaluación AICLE: estudio piloto
Jesús García Laborda, Elena Alcalde Peñalver
325-341
pdf (English)
Reseñas
[Cerezo Soler, J., y Melo Pereira, Y. (Eds.)]. Cómo afrontar una tesis doctoral
Alberto Escalante Varona
344-349
pdf
[Martínez Agudo, J. (Ed.)] Emotions in Second Language Teaching: Theory, Research and Teacher Education
Slavka Madarova, Jeanette Valencia Robles
350-353
pdf
[Rao, R. (Ed.)]. Key Issues in the Teaching of Spanish Pronunciation: From Description to Pedagogy
Jesús García Laborda
354-357
pdf
Dialnet Métricas 2021. Pinche
aquí
Sistema antiplagio
Estadísticas Tejuelo
Enviar un artículo
Open Journal Systems
Idioma
Español (España)
English
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as